Bijnaaa - Reisverslag uit Houten, Nederland van Jip Vanhees - WaarBenJij.nu Bijnaaa - Reisverslag uit Houten, Nederland van Jip Vanhees - WaarBenJij.nu

Bijnaaa

Door: jipvanhees

Blijf op de hoogte en volg Jip

07 Januari 2011 | Nederland, Houten

Na lang voorbereiden en werken is het vandaag dan eindelijk zo ver. Vandaag gaat het allemaal beginnen. Vanavond vlieg ik eerst naar Londen daarna naar Singapore en vervolgens naar Brisbane. Maar voordat ik in mijn vliegtuig stap is het eerst nog tijd voor afscheid nemen. De laatste dagen heb ik dat al volop gedaan. Het blijft toch wel lastig maaaaar over 7 maanden zie ik jullie allemaal weer terug. Ik kan gelukkig genoeg aan jullie denken door een heel lief foto boekje en Ap.

Als ik in het regenachtige Australië aankom is Mindel er gelukkig om alle rare Aussie dingen aan te leren. haha. Ik ga nog even de laatste dingetjes inpakken en afscheid nemen. Ik hou jullie op de hoogte vanuit het hopelijk zonnige en droge Australië.

Heel veel liefs!

  • 08 Januari 2011 - 21:13

    Deb.:

    Lekkere Jipsaus Aussie van me! Ik liep vandaag de afdeling op.. en ik miste je zo! Je dikke vette lach.. Je toffe ik-hijs-mn-broek-op-moves.. Omg! Nog 7 mnd.. Haha scheet, nogmaals dik veel plezier daar! En succes op school alvast. Ik lees t wel als je goed bent aangekomen. Hahah dikke knuffel via Ap, Deb.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Houten

Down under

Recente Reisverslagen:

29 Juni 2011

The end.

20 Juni 2011

Blue Mountains en wc's schoonmaken

10 Juni 2011

Back in Australia

30 Mei 2011

Laatste stukje New Zeeland

18 Mei 2011

Still havin' fun
Jip

Actief sinds 12 Dec. 2010
Verslag gelezen: 113
Totaal aantal bezoekers 14486

Voorgaande reizen:

10 April 2015 - 10 Juli 2015

Zuid-oost Azië

10 April 2015 - 10 Juli 2015

Zuid-oost Azië

07 Januari 2011 - 30 Juni 2011

Down under

04 Mei 2011 - 01 Juni 2011

Nieuw Zeeland

Landen bezocht: