Bijnaaa - Reisverslag uit Houten, Nederland van Jip Vanhees - WaarBenJij.nu Bijnaaa - Reisverslag uit Houten, Nederland van Jip Vanhees - WaarBenJij.nu

Bijnaaa

Door: jipvanhees

Blijf op de hoogte en volg Jip

07 Januari 2011 | Nederland, Houten

Na lang voorbereiden en werken is het vandaag dan eindelijk zo ver. Vandaag gaat het allemaal beginnen. Vanavond vlieg ik eerst naar Londen daarna naar Singapore en vervolgens naar Brisbane. Maar voordat ik in mijn vliegtuig stap is het eerst nog tijd voor afscheid nemen. De laatste dagen heb ik dat al volop gedaan. Het blijft toch wel lastig maaaaar over 7 maanden zie ik jullie allemaal weer terug. Ik kan gelukkig genoeg aan jullie denken door een heel lief foto boekje en Ap.

Als ik in het regenachtige Australië aankom is Mindel er gelukkig om alle rare Aussie dingen aan te leren. haha. Ik ga nog even de laatste dingetjes inpakken en afscheid nemen. Ik hou jullie op de hoogte vanuit het hopelijk zonnige en droge Australië.

Heel veel liefs!

• 08 Januari 2011 - 21:13

Deb.:

Lekkere Jipsaus Aussie van me! Ik liep vandaag de afdeling op.. en ik miste je zo! Je dikke vette lach.. Je toffe ik-hijs-mn-broek-op-moves.. Omg! Nog 7 mnd.. Haha scheet, nogmaals dik veel plezier daar! En succes op school alvast. Ik lees t wel als je goed bent aangekomen. Hahah dikke knuffel via Ap, Deb.