The end. - Reisverslag uit Singapore, Singapore van Jip Vanhees - WaarBenJij.nu The end. - Reisverslag uit Singapore, Singapore van Jip Vanhees - WaarBenJij.nu

The end.

Door: jipvanhees

Blijf op de hoogte en volg Jip

29 Juni 2011 | Singapore, Singapore

Lieve allemaal!
Ja hoor daar is ie de alle laaste blog! De eerste schreef ik 6 maanden geleden en nu is het dan tijd voor de laaste. Na mijn vorige blog heb ik nog leuke en gezellige dagen gehad in katoomba. 2 Canadese meisjes die in het hostel woonde hebben me een goed en heel lief afscheid gegeven. Dus dat was een erg goede tijd! Daarna door naar Brisanbe, lange reis van rond de 20 uur... God wat is dat land toch groot! In Brisbane helaas maar 1 dagje gehad maar wel een erg leuke! Eerst de hele dag laaste spulletjes gekocht en gedaan met een Canadees meisje van mijn kamer en 's avonds terug gegaan naar UniResort om de laaste mensen gedag te zeggen, Toch raar om te weten dat je echt voor een hele lange tijd niet meer terug gaat komen. Super avond gehad. Vandaag was het dan zo ver de lange reis begon! Ik ben inmiddels in Singapore en heb er al 7 uur opzitten! Nog 2 vluchten te gaan, gaat wel lukken met veel films en het album van adele op mijn schermpje!

Ja en dan morgen ben ik er weer! Wel raar zeg na 6 maanden alleen aan de andere kant van de wereld te zijn geweest! Ik heb een super tijd gehad, eerst in brisbane waar het leven zo goed was met zo veel leuke mensen en wat echt mijn thuis is geworden! In die tijd ook nog vele leuke weekendjes weg met Mindel naar allemaal toffe plaatsen. Daarna wwoofen bij de super lieve familie in de middle of nowhere. Naar Nieuw Zeeland met rare engelsen, super mooie uitzichten en rare activiteiten. Terug naar australie waar ik wederom alleen maar leuke dagen heb gehad in Melbourne, Sydney en Katoomba. En dan is het nu allemaal over. Ik kan met stelligheid zeggen dat ik de aller mooiste 6 maanden van mijn leven heb gehad, zoo veel mooie dingen gedaan en lieve mensen ontmoet. Maar het is goed om naar huis te gaan ben heel erg blij om iedereen weer terug te zien!

En ohja ik heb het ook, het reisvirus, ik heb het zwaar te pakken. De lijst in eindeloos dus in de toekomst gaan er hoop ik nog heel veel hello goodbye momentjes komen maar Nederland blijft toch altijd de thuisbasis (of London, hahaha).

Bedankt voor het volgen en de geweldige skype momenten! Ik zie jullie allemaal heel snel in reallife!

Hele dikke kussen!

  • 29 Juni 2011 - 15:59

    Heleen:

    jee, wat kan jij dit mooi schrijven!!

  • 30 Juni 2011 - 07:20

    Irene (en Mindel):

    Welcome home Jip!
    Mindel komt vandaag ook terug van tien dagen italie. Samen enreisbureau beginnen?

    Dank voor je mooie en levendige verhalen en veel succes met het landen in nederland!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Singapore, Singapore

Down under

Recente Reisverslagen:

29 Juni 2011

The end.

20 Juni 2011

Blue Mountains en wc's schoonmaken

10 Juni 2011

Back in Australia

30 Mei 2011

Laatste stukje New Zeeland

18 Mei 2011

Still havin' fun
Jip

Actief sinds 12 Dec. 2010
Verslag gelezen: 570
Totaal aantal bezoekers 14488

Voorgaande reizen:

10 April 2015 - 10 Juli 2015

Zuid-oost Azië

10 April 2015 - 10 Juli 2015

Zuid-oost Azië

07 Januari 2011 - 30 Juni 2011

Down under

04 Mei 2011 - 01 Juni 2011

Nieuw Zeeland

Landen bezocht: